morgen op reis - Reisverslag uit Port Elizabeth Airport, Zuid-Afrika van Ani Winden - WaarBenJij.nu morgen op reis - Reisverslag uit Port Elizabeth Airport, Zuid-Afrika van Ani Winden - WaarBenJij.nu

morgen op reis

Blijf op de hoogte en volg Ani

05 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth Airport

Ja, het is bijna zover. De koffers zijn grotendeels gepakt, de tickets uitgeprint, oppas op ons huis geregeld, de kinderen en kleinkinderen geknuffeld. Nu kunnen we morgen op reis naar Zuid Afrika naar Thamsanqa.

Gelukkig is onze vlucht verzet zodat we niet morgenochtend om 5.45 uur op Schiphol hoeven te zijn. Dinsdagmorgen komen we in Johannesburg aan en dan rijden wij per auto via de Drakenbergen naar de kust en zakken dan langzamerhand af naar Port Elizabeth, waar wij zondag 12 oktober bij Daphne en Peter, ons geweldige gastgezin, ons onderkomen zullen hebben tot 13 november.

En beste mensen, wat zijn wij geweldig gesponsord........ ongelooflijk gewoon. Zo'n 50 mensen, familie, vrienden, kennissen, (oud) collega's, buren en de volleybalclub hebben bij elkaar (inclusief het belastingvoordeel) zo'n €3500 bij elkaar gebracht. En toen kregen wij zaterdag het fantastische bericht dat het bedrijf Navetto (zonnepanelen) uit Maasland ons ook nog gaat sponsoren voor €1500,-!!!!

Wat een geweldig resultaat! Dit totale bedrag overtreft onze stoutste dromen. Wat zullen wij hier veel mee kunnen doen.
Flip heeft al grootse plannen, maar we gaan natuurlijk eerst met eigen ogen kijken wat er nodig en mogelijk is en met Tia en Louise ( die de leiding hebben) overleggen wat het beste is voor Thamsanqa.

Maar daarom lieve mensen, alvast hartelijk bedankt namens de kinderen, huismoeders, Tia en Louise en ons natuurlijk voor het fantastische bedrag dat wij kunnen gebruiken. We zullen jullie op de hoogte houden van onze bezigheden en vorderingen vanaf 13 oktober.

Heel veel groetjes van Ani en Flip

• 06 Oktober 2014 - 01:23

Trees:

Hoi Ani en Flip,
    Een onvergetelijke, fijne reis toegewenst!
    Wat een geweldig bedrag hebben jullie opgehaald..laat Flip z'n grootse plannen maar uitvoeren!
    Liefs Trees

• 06 Oktober 2014 - 12:47

Wim En Thea:

hallo Ani en Flip

Wij wensen jullie weer onvergetelijke weken toe.
    Jullie zullen zeker weer met open armen worden ontvangen.
    Fijn dat jullie zo`n fantastische financiele ondersteuning mee kunnen nemen.
    Doe er daar goede dingen mee.
    Voor nu `n goede reis en wij blijven alles van hieruit volgen.

Groeten Wim en Thea

• 06 Oktober 2014 - 18:01

Elly De Groot:

wat fijn dat jullie voldoende financiele middelen hebben, om iets te kunnen toevoegen daar.
    We hopen dat de reis voorspoedig is verlopen.
    Eerst een goede paar dagen samen . Gr van Elly en ook Joop

• 09 Oktober 2014 - 21:40

Christina De Jong:

Hallo Ani en Flip,

wat een fantastisch bedrag hebben jullie gekregen. Dit wordt niet één regendruppel op een gloeiende plaat, maar een heleboel druppels!
    Ik ben heel benieud naar de rest van jullie reis.

Groetjes,

Christina