morgen op reis - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van Ani Winden - WaarBenJij.nu morgen op reis - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van Ani Winden - WaarBenJij.nu

morgen op reis

Door: ani

Blijf op de hoogte en volg Ani

03 Oktober 2012 | Nederland, Nieuwerbrug

Morgen is het zover: dan vertrekken we via Dubay naar Port Elizabeth, waar we vrijdag in de loop van de middag aankomen.

Alles is geregeld, de koffers zijn volgeladen met kleding; vooral voor het jongenshuis. We hebben prachtige kleding gekregen van Connie, Marja, Floor, Denise, Jessica, Pamela en Anneke. Daar zullen de kinderen erg blij mee zijn, want er zitten hele mooie dingen bij.

Morgen nog even de laatste dingen inpakken en dan kunnen we op reis.

Vanavond hebben we als afscheid en voor de verjaardag van onze jongste kleinzoon pannenkoeken gegeten met de kleinkinderen en hun ouders. Dat was erg gezellig en zo is het leuk afscheid nemen. We zullen ze best wel missen. Maar gelukkig hebben we skype en internet om met hen te kunnen communiceren.

We hebben afgelopen zondag een bijeenkomst gehad van de Stichting Thamsanqa.nl en daar hebben we een hele lijst gekregen met allerlei dingen die gerepareerd of vervangen moeten worden. Als we dat zo zien, hebben we wel drie maanden nodig!!!
Kapotte stortbakken. een verstopt bad, een bed met een gebroken poot, een voordeur die niet meer op slot kan, schimmel aan de plafonds, scheuren in de muur en nog veel meer. Flip kan zijn hart ophalen .....

Wij willen ook iedereen bedanken die ons gesponsord heeft met kleding en/of geld. Hierdoor kunnen wij meer dingen repareren en/of aanschaffen, waardoor het leven voor de kinderen en de huismoeders gemakkelijker zal worden. En dat is tenslotte ook onze bedoeling.

In de volgende weblog kunnen jullie lezen hoe het ons vergaan is.

De groeten en tot ziens

Ani en Flip

• 04 Oktober 2012 - 11:25

Anneke Stultiens:

Ha Ani en Flip,

Genoeg te doen daar! Zet hem op, veel werkplezier en ga maar niet staken daar zoals de truckdrivers doen......
    Groetjes aan iedereen, wij gaan jullie volgen!

Anneke

• 04 Oktober 2012 - 12:00

Thea Severs:

Een hele goede reis en veel succes en plezier in Afrika!
    Groetjes, Thea.